woensdag 13 april 2011

Gaaaaaaaaaaaaaf

Hoi Hoi

Zo daar is ik weer eens.
Ik heb vandag de eerste opdracht gekregen voor DT werk voor SCRAP IT & WRAP IT Ik vind het zooooo gaaf, een geweldige uitdaging.
Ik heb vandaag een geweldig pakket gekregen met Papier en Embellisments van Bo Bunny Vicki B.
En daarbij nog heel veel embellies en lintjes en letters van oa: Maya Road, Making Memories, Tilda, enz.
Ik ben gek op Bo Bunny, dus moet hiermee wel goed aan de slag kunnen.
Hier alvast een paar foto's van het mooie pakket wat ik heb mee gekregen.






13 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf pakket zeg, daar kun je heel erg veel moois mee maken! Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOWWIE meis wat een pakket zeg.
    Erg mooi en veel plezier ermee en ook gefeliciteerd met het DT-schap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zooooo..... jeetje wat een gaaf pakket zeg!
    Zoveel...
    Daar ga je vast leuke dingen van maken!
    Veel plezier ermee!
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, dat is nog eens een pakket! Superveel zeg!! Veel plezier ermee! Gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow!! Superleuk pakket zeg! Heel veel plezier ermee! (Maar dat gaat vast wel lukken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Miranda, dat ziet er goed uit. En nog wel je favoriete merk Bobunny ;0). Dat wordt scrappen!!! Veel plezier hoor ebn benieuwd naar je creaties. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow heb dit even gemist en wat een supergaaf pakket zeg wat veel, wow. Daar ga je vast hele mooie dingen mee maken enne nog gefeliciteerd dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeetje wat een gaaf pakket! Leuk zeg, ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dat had je net nodig toch .....????
    succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en super pakket.
    Heel veel plezier en succes ermee.

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo dat is nog eens een pakket!
    Heel veel plezier maar dat gaat wel lukken denk ik!

    groeties Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo dan mijn ond valt helemaal open ,wat een pakket geweldig zeg echt super .Dat noem ik nog eens een pakket zeg.Maar wist niet dat je ook in een dtteam zat,heel veel plezier ermee
    ik heb dit papier ook aangeschaft dus misschien doe ik via jou wel ideetjes op ;-)

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw! indrukwekkend pakket! veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen